torsdag 20 november 2008

Grym dröm, kväll & studentmössprovning

Grym kväll det blev igår tillslut. Vet inte varför det känns så, kanske för att jag drömt världsbästa drömmar inatt. Om en kändis! Det händer aldrig. Men inatt skulle vi bo ihop i världens finaste och coolaste hus. Så störigt att det inte var så, inte för kändisens skull utan för husets. Det var verkligen hur fräckt som helst!

Innan jag nannade igår satt jag och kollade igenom shoppingsajter (inte bra!) och hittade till slut två saker jag inte kunde stå emot! Så jag beställde ett linne och en väska :) Första gången jag gör något sådant, har inte haft VISAkort innan så har inte kunnat fixa med betalningen. Ja, jag vet det finns massa andra betalmetoder man kan göra utan kort, men sånt ville jag inte krabba med.


Vi ska prova studentmössor idag!

I vilket fall som helst är jag superspänd på min beställning! Visar i bloggen sen och tipsar om sidan ifall den var bra efter att jag utvärderat det hela ;)

Snart måste jag ta och göra mig iordning. Ska till skolan för provning av studentmössor :) Nu känns det lite närmre att jag faktiskt går i trean och kommer ta studenten nästa termin.. Denna terminen är ju nästan slut så, ja, almost bara en termin kvar!!!!

/Mindy

Inga kommentarer: