lördag 22 november 2008

Me happy having the best friends ever

Tjena era bandidos hoppas läget med er är bra! Jag mår utmärkt om man bortser från att jag har en svag huvudvärk och är lite trött fortfarande. Ska gå hemifrån om ca. 45 minuter och jag sitter fortfarande i min pyjamas, osminkad och med oborstade tänder. Ska jag hinna, ska jag hinna? :O

Igårkväl var jag med Daniela, och Linn och vi såg en film som heter Imagine you & me som var lite smågullig sådär. Vi gjorde fruktsallad som vi åt till, yummie :) Igårkväll när jag satt där mellan Linn & Daniela kände jag verkligen hur mycket jag tycker om dem. Dem är mina bästa vänner som jag kan snacka med allt om och dem accepterar mig för precis den jag är. Igår snackade vi tjejsnack mest hela kvällen efter filmen och det var så himlans mysigt att sitta nedkrupen i soffan med en stor filt över sig och dricka te och prata med dem två. Mmmm! Sms.ade Malin också under kvällen, hade hon varit där hade det blivit fullbordat med bästa väninnor på samma ställe.

Så ja, igår var jag riktigt glad när jag kom hem lite innan kl. 1. Mamma kom inte hem förrens kl. 03:35 för hon var ute och festade. Så härlig mamma jag har!

Nu måste jag nog skynda mig lite om jag ska hinna. Ska nämligen gå på stan med Martin och sen hem till honom och lite sådär för att till slut gå på bio. Twilight! :D

/Mindy

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner precis likadant Mindy Pindy! Ni är verkligen världens bästa vänner och jag är så glad över att ha er i mitt liv, speciellt nu.