tisdag 18 november 2008

Rain

Imorse innan skolan började jag skissa på en ny tavla och sedan fyllde jag i en annan lite samt lagade micron. Sedan spelade jag lite också. Så gissa om jag hade bråttom till skolan sen?!
Sprang i ösregnet. Det har regnat hela dagen, usch och fy!

Gick i regnet till gymmet också. Som jag frös sen! Efter jag duschat och klätt på mig var jag fortfarande iskall så jag kröp ned undet täcket och blundade, och vaknade upp varm :) Sömn är ett jättebra botemedel mot det mesta, hehe.

En kompis har nyss gjort slut med sin pojkvän, de var ihop i ca. 2.5 år. Pratade med henne idag. Kände hur gamla minnen bubblade upp och hur synd jag tycker om henne. Det är så fruktansvärt jobbigt! Kom ihåg alla minnen och känslor som jag hade förra året. Vill aldrig känna så igen. Hoppas hon kommer att gå vidare snabbare än vad jag gjorde, även om de var ihop mycket längre.

Imorgon ska jag till mammas jobb för att pyssla med julkort, ska bli skojigt!
Kommer dit nån timme innan det börjar för lite plugg, alltid bra att va på ett främmande ställe med inget att göra förutom plugg så nu kommer jag nog att få en massa gjort!

/Mindy

Inga kommentarer: