torsdag 13 november 2008

Natti

Dålig uppdatering, I know men jag har varit sysselsatt eller sovit all ledig tid. Idag har jag t.ex. gjort två tavlor till i mitt projektarbete och skrivit loggbok för tre dagar då jag varit lite slarvig med det. Sedan har jag sett en film och ett tv-program samt pluggat.

Firat mammas och pappas femtonde bröllopsdag också med planka och fromage. Pappa var gullig och hade köpt femton rosor till mamma. Han satte också två gosedjur på ena kortsidan, han tyckte att dem skulle få vara med. Eller så var det för att han inte hade plats med dem någon annanstans, vem vet.

Martin var här också. Mys. Jag bytte lösenord på mitt spel så att han ska kunna spela åt mig nu när jag åker till farmor över helgen, hehe.

Klockan är sent och en liten Mindy som jag borde sova already. Ska läsa igenom provet en sista gång för idag också bara.

Natti natti /Mindy

Inga kommentarer: