måndag 3 november 2008

Bond & Malmö Arena

Alla Bondar genom åren

På onsdag ser det ut att bli lite stressigt. Ska nämligen på någon specialvisning av Bond - Quantum Of Solace efter skolan. Först trodde jag att jag slutade en halvtimme senare och kände att det skulle bli jobbigt med tiden men sen kom jag på att vi flyttat fram lektionen så nu har jag en hel timme på mig att åka till stan och kanske äta något innan bion. Fast väl där bjuds det på tilltugg så kanske inte behövs.

Efter det ska jag på genrepet av invigningen på Malmö Arena så det vill jag ju inte missa. Det måste ju vara som den riktiga invigningen eftersom det är genrep så, hoho, skoj! Bondfilmen lär ju också vara ball så onsdag ser jag fram emot!

Bara jag hinner hem och sådär mellan.. Men det gör jag. Måste jag!

/Mindy

Inga kommentarer: