måndag 3 november 2008

My back hurts

Tja! Riktigt fett ont i ryggen och benen känner jag. Ingen aning om varför. Sover kanske konstigt nu när det början bli kallt, kurar ihop mig som en bebisboll och håller om benen. Ryggen kanske tar stryk?

Idag skyndade jag hem så att jag kunde sätta min gubbe i arbete, men på vägen från bussen träffade jag Markus och ja, båda är väldigt talföra så blev att han följde mig hem och att vi stod och snackade ett tag innan jag kom in till min lilla gladiator. Sen gick jag direkt ut på promenad (tog aldrig av mig ytterkläderna ens). Man får ju passa på medans det är ljust!

Nu pluggar jag med Erika på MSN, det är ju nämligen prov i första hjälpen och alla olika sorters skador man kan tänkas få. Rätt skoj och logiskt så ska väl inte vara något problem.

/Mindy

Inga kommentarer: