onsdag 19 november 2008

Pysselmys

Nu har jag tagit en paus ifrån pysslandet! Har gjort ca. 28 julkort nu och inspirationen och lusten börjar så smått avta. Vi har även ätit kina/thai-mat idag, jag åt stekta nudlar med kyckling, (valde bort efterrätten imorse då jag kom på att jag inte skulle tyckt om det ändå).

Liknande kort pysslar vi ihop här!

Känt mig sådär lagom tyst idag. Blev lite sent igår och vaknade inte direkt upp på mitt bästa humör. Ledsen har jag känt mig både igårkväll, imorse och under hela dagen när jag tänker efter. Är väl lite känslig nu på hösten.. Skulle bara vilja krypa in i en varm kokong tills dagen innan julafton, kanske titta ut lite på Lucia också. Bara avgränsa mig från omvärlden.

Även om jag känner att jag vill bara ensam och bara tänka, känna och bara vara så vill jag ändå har folk omkring mig. Blir alldeles splittrad. Baah!

Nu ska jag återgå till pysselrummet och se om mamma inte är lite hemsugen nu, min rygg krånglar och jag vill lägga mig ned.

Ha en fin kväll! /Mindy

Inga kommentarer: