fredag 7 augusti 2009

Det blir en cover up

Hejsan!
Igår begav jag mig till Tattoo Shop för att se vad de hade att säga. Han som gjorde tatueringen erkände att den var sned och ville fixa till den. Tyvärr går det inte att fixa till då en sned tatuering som min kan man inte trolla till en rak, så hans förslag med tjocka linjer under den sa jag nej till. Istället ska han göra en cover up i form av en blomma. Jag vill ha en lotusblomma tror jag med mörklila färg och sedan rosa i slutet av bladen. Nr. 13 kommer att finnas i en liten banderoll nedanför blomman. Och. Så får jag pengarna tillbaka! Toppendeal!


Igår var jag ute med Linn Bodoni. De hade reaggaekväll med raggaedisco kl. 00.00 men så länge stannade vi faktiskt aldrig. Vi tyckte det var för högljutt när alla olika jammade, man kunde inte snacka med varandra. De förstörde tyckte vi som var ute efter att få snacka och ha skoj. Så vi åkte hem tidigt, inte för att det gjorde så jättemycket men hade ju varit skoj om det varit liiiite lägre ljud eller andra rum att sitta i.

/Mindy

1 kommentar:

Kamrat Knasboll sa...

Sorry it was too loud, I saw you waiting for Reggae, you should have sat outside, it's much quieter there even though Reggae is twice as loud.