fredag 14 augusti 2009

Ett fynd på mitt eget rum

Jag kom inte i säng så tidigt som jag hade hoppats på igår, klockan var efter två innan jag slöt mina ögon för en natts sömn. Klockan hade jag ställt på 7.15 men jag snoozade till 20 minuter innan jag skulle iväg. Då kom jag på att jag skulle äta frukost innan och fick rusa upp och göra lite havregröt.

Brasa jag o babe hade på vår 11-månaderspicknick i Ljunghusen
Mötet på IDUN gick bra. Vi pratade lite om mina ätproblem och tankar. Känns konstigt och lite läskigt att kunna diskutera med någon som verkligen förstår. Fick läxa och från och med idag ska jag börja skriva matdagbok. Det innebär att jag inte vågar äta fel nu :P Vill inte skriva in godis och sådant.. Det känns pinsamt. Sen vill jag inte heller ljuga i min matdagbok, för vem lurar jag egentligen då? Bara mig själv.. Jag blir inte frisk då.

Nu när jag städat mitt andra rum gjorde jag en fantastisk upptäckt. I en utav flygplatspåsarna från Spanien så hittade jag ett fyrpack med Orbittuggummina jag älskade där nere! Jippie! Jag missbrukar tuggummi tror jag.. Men nu blev jag glad!

/Mindy

Inga kommentarer: