måndag 3 augusti 2009

Jag hatar Tattoo Shop

Jag gjorde min tatuering på Tattoo Shop och var nöjd och allt tills att många har sagt att min tatuering är lite sned. Så idag gick jag dit och sa väldigt snällt att jag var missnöjd eftersom den är sned. Ägaren, Tommy, blev fly förbannad och tyckte att jag hade fått se hur den skulle bli i spegeln innan tatueringen gjordes. Men hur lätt kan jag själv kolla om det är rakt i spegeln när jag gör en tatuering i nacken? Idiot.

Han sa ett flertal gånger "flickebarn, flicketös, lilla flicka, lilla tös" vilket jag tycker är riktigt nedlåtande. Han sa även att det inte gör att göra en tatuering rak på "min jävligt krokiga rygg". Jag stod och storbölade och hulkade när jag pratade efter att han sagt ett flertal elaka saker. Han var riktigt hotiskt och hatisk och pratade med en mycket hög röst och ställde sitt ansikte nära mitt hela tiden.

Jag undrade varför han hade en sådan attityd mot mig som kund och han tyckte att JAG hade attityd mot honom! Jag stod och storbölade för tusan! Det enda jag ville var att ha en kompensering för deras misstag. Och det ska man få som kund. Jag var riktigt chockad och grät riktigt mycket i en timme efteråt.

Han sa att han skyddade sina anställda och att han som gjorde min tatuering inte skulle göra den om han tyckte att den var sned och sa att han inte var dum i huvudet och frågade om jag trodde det. Hallå? Jag sa inget sådant alls! Han som gjorde min tatuering var själv lite osäker på om den var rak eller inte occh frågadee då Tommy som svarade att jag hade sned rygg som alla andra.

Han sa en massa mer idag men i chocken jag hade efteråt så kommer jag inte ihåg allt längre. Ska ta med mig mamma, pappa & Martin för att sätta dem på plats sedan. Jag är skitarg!!!!!!

/Mindy

2 kommentarer:

Sofie sa...

Vilken otrevlig typ... :(
Hoppas det löser sig med allt.
Kram!

Sofie sa...

Ja, det kommer vi göra. :) Jag har bara gått 5 veckor i dagvård. Så jag har minst 11 kvar.

Hur känner du inför starten? Inte så lång tid kvar nu ju. Nervös?
Kram!