söndag 16 augusti 2009

Skojigskoj :)

Hej!
Gårdagen var en mycket rolig & trevlig dag då det kom många vänner och familjevänner samt släkt. Det var god buffémat och efterätter :) Jag tyckte det var roligt att se min mamma glad och att vi har så många fina vänner runt omkring oss.


Idag är det söndag och jag vaknade 14:05. Rätt sent tycker jag, så sent kommer jag inte att sova nu mer när jag imorgon börjar på IDUN. Det är faktiskt lite pirrigt och jag vet inte hur det kommer kännas imorgon.. Hihi. Imorgon börjar jag kl. 13.00 så det är inte så tidigt, behöver kanske gå upp vid 11-tiden för att göra mig i ordning och lite sådär. Kanske även lite tidigare eftersom jag dagen efter det ska börja vid åtta eller kvart över åtta eller vilken tid det nu var. Uuuh. Tidiga morgnar igen. Men det är nyttigt. Komma in i rutinerna igen!

Snart ska jag iväg till Malmöfestivalen för att möta baby. Blev verkligen klyddigt idag. Först tänkte jag var med vän 1, sedan kommer vän 2 och säger en rolig plan och ett band som vår kompis kille spelar i, så det känns lite kul och komma o se det, men sen kommer jag på att jag lovat hämta baby som slutar halv åtta. Sen bestämmer vi att jag ska ta bussen in i stället och möta honom vid centralen.. Då hade jag kunnat vara med vän 1 eller 2.. Jaja. Ibland blir det såhär. Störigt!

/Mindy

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.