torsdag 13 augusti 2009

Tidig morgon

Idag blev jag väckt vid kl. 10! Det är riktigt tidigt för att vara mig. Tidigare blir det tyvärr imorgon då jag ska på ett möte på IDUN vid kl. 9.. Måste gå upp ca. halv 8 då- *Hick*

Har städat ett av mina rum idag, gick snabbt och enkelt.. Många tror att det ska ta så lång tid att städa när det ser ut som bombnedslag men nej, det är oftast bara att plocka upp från golvet sen så är det klart!

KK (Kvinnokliniken) ringde idag.. Ville att jag skulle dit för att ta fler prover och göra om de flesta eftersom de skulle visa mycket säkrare nu än i fredags/lördags. Hon frågade om jag ville, och jag som fått en klump i magen nästan på direkten när jag hörde varifrån de ringde ville bara lägga på. Så jag svarade nej. Då propsade hon på att jag minsann skulle dit.. Så till slut blev det en kompromiss, jag fick hennes namn och nummer och ska själv boka in mig. Men det vet jag inte alls om jag är så speciellt sugen på!

/Mindy

1 kommentar:

Sanna sa...

Urs vad otäckt, du verkar ju ha blivit utsatt för en våldtäkt och jag håller helt med dig, när man är hos polisen och allt sånt så känner man sig så jävla liten av alla frågor.. plus att känns som man gör nått fel, men så är det inte det är idioten som våldsför sig som borde skjutas och inte tvärtom. Jag hoppas du klarar dig igenom detta och för min egen del så kändes det bättre efter att jag hade skrivit och berättat om det..