torsdag 20 augusti 2009

Gårdagen

Igår var jag på MF med Linn och vi såg två konserter, först ut Bonafide och sedan Bullet. Jag tyckte att Bonafide var förvånansvärt bra. För att förklara deras sound använder jag Liffes beskrivning "rock med lite bluesinslag". Jag tröttnade inte på den timmes långa konserten utan diggade faktiskt hela. Vad kul!

Braiga Bonafide

Jag åt mat där också, en orientalhamburgare som i söndags. Den var godare då också.. Sedan gick vi till Bodoni där det var signering, album och t-shirtsförsäljning och efterfest till de två banden. Vi kom redan vi halv nio och då var det tomt, sedfan fylldes det på med den ena långhåriga rockern efter den andra. Inte direkt vårt folk eftersom de flesta var 30 + och rätt inbitna rockare. Det som gjorde att vi var kvar var lite musiken för min del, den sköna soffan och Peter som kom dit. Han är okänd för er och för mig också snudd på :P Vi träffades efter KB en gång för nån månad sen på bussen till Svedala. Vi snackade om hans bittra syn på oss tjejer, jag försökte få honom att ändra syn på oss lite, hehe. Iaf så sprang vi på varandra där igår vilket var lite skojigt.


Bullet

Vid elvatiden åkte vi hem då jag var alldeles varm i hela huvudet och speciellt om öronen :P Jag var även trött efter en tidig uppstigning.

/Mindy

Inga kommentarer: