torsdag 13 augusti 2009

Vänsterhäntas dag

Godkväll kära läsare. Klockan är i skrivande stund snart halv tio och jag ska väl försöka sova innan tolv någon gång men är absolut inte trött ännu så jag hoppas verkligen att jag kommer att bli det inom en snar framtid då jag ska på möte hos IDUN imorgon bitti.



(Det är de vänsterhäntas dag idag, skriv grattis till mig då jag faktiskt är vänsterhänt..)



Jag tycker det är supertrist att inte veta hur många läsare jag har på min blogg. Jag har itne sett någon sådan funktion på blogspots sida, har ni? Eller måste man blogga från blogg.se för att kunna se antal läsare? Vore ju skoj och veta hur många som tar del av mina ord.



Idag har varit en konstig dag i matväg. Vet inte om jag ätit mycket eller lite. Men jag har nog ätit normalt. Tre frallor, två korvar, två korvbröd och ett äpple allt som allt samt lite godis och en massa te. Ska bli skönt att rensa bort allt godisäckel ur kroppen nästa vecka. Då ska jag skärpa till mig rejält. Som ni kanske vet växlar jag mellan två ätstörningar, en som vill vara übersmal och inte äta och en som äter fastän hon inte vill. Några veckor/månader åt vardera. Pendlar därför såklart också i vikt.



Men nu vill jag ner. Jag gjorde ett collage av olika bilder på lutusblomman jag ska tatuera in nästa fredag. Ska lämna in collaget imorgon till tatueraren som ska få skissa upp den så som jag vill ha den. Jag längtar tills det är över och jag kan ta av plasten och se resultatet. Det kommer göra svinont ännu en gång. Blä för sådan äckelihållandesmärta. Men vill man vara fin får man lida pin!



/Mindy

1 kommentar:

Sofie sa...

Usch ja, det där med att gå upp tidigt är inte roligt. Men det är bara att vänja sig. ;-)
Hoppas det går bra på Idun imorgon. Det kommer det säkert göra. :)
Kram!