onsdag 5 augusti 2009

Göööörvarmt

Daniela var med oss idag också vilket var mycket trevligt :) Vi fikade i Slottsparken och det var så jääääädra varmt och riktigt mycket getingar som ville åt våra kakor. UUUUsch säger jag. Skitäckligt. Vi fick gömma oss i ett växthus där det var tusen grader, jag var så varm att jag fick stå upp istället medans jag väntade på att de skulle bli klara.

Man i Köpenhamn

Ikväll annars har jag läst och vilat lite. Nu börjar jag bli sprallig igen och vill göra saker som jag brukar vilja på kvällen. Men ikväll räddas jag av att jag ska få köra lite bil och hämta baby på jobbet. Det blir en sleepover för att sedan imorgon återvända till tatueringsstudion för att fixa till min tatuering. Jag vill nog göra fler tatueringar i framtiden hihi :) Mamma är inget fan av tatueringar vilket är det enda trista men jag vill inte ha några stora saker utan bara små.

Ställena jag kan tänka mig är vid foten, handleden, bakom örat, axlen och vid troskanten. Det är diskreta ställen och ställen man kan dölja om man vill. Perfekt! Men jag får vänta ett tag nu tills denna tatueringshistorien är över.....

/Mindy

Inga kommentarer: