måndag 17 augusti 2009

Första dagen på IDUN

Idag var min första dag på kliniken och det gick bra. Det var väldigt tråkigt bara att gå igenom en massa regler för tredje gången tror jag och gå igenom schema osv. Jag blev verkligen jätterastlös och ville gå därifrån men jag höll mig, pillade på en massa pärlor som jag hade framför mig.

Jag blev förvånad vilka spridda åldrar det var där. Jag är yngst visade det sig, men två andra är också födda samma år. Sedan är där nog nån över 35 också. Så vi är spridda, ganska skoj det också. Hann inte prata med någon idag men ja, det blir väl bättre imorgon hoppas jag. Får inte vara så blyg..

Jag somnade en stund mellan 18-20. Sedan gick jag en promenad med min bästis Linn som tog en timme och nu är jag hemma igen. Ska äta sånt mellis på kvällen också, åt min middag kl. 16 så borde va hungrig, särskilt efter promenaden också men nepp, det vill sig inte. Så jag struntar i det ikväll och hoppas på det bättre imorgon istället :)

/Mindy

Inga kommentarer: