tisdag 15 september 2009

090915

Hejsan!

Idag gick jag upp "tidigt" för att åka till IDUN för ett samtal med min behandlare. Det gick bra men det kändes sådär. Vi gick igenom något jag skulle fylla i om jag blir ledsen o så, det var jobbigt att sitta och diskutera, se henne skriva på whiteboarden och tänka tillbaka på min ledsna situation. Jag vill inte rota i det gamla utan gå vidare. Men jag höll mig stark, ville inte gråta och det gjorde jag minsann inte heller. (Jag vet att det inte är svagt att gråta, men ibland så har man ett val att hålla tillbaka om det inte är så jobbigt eller att gråta. Idag ville jag hålla tillbaka).

Annars har jag lagat lunch, eller lagat och lagat.. Jag åt keso, nötter och sallad. Ville inte ta något ur frysen idag så jag gjorde mitt bästa för att "härma" en vanlig lunch fast i salladsversion. Det störiga är att man blir mätt mycket snabbare på t.ex. vitkål och nötter även om man kanske inte ätit vad man borde. Sen blir man hungrig snabbt igen... Jaja.

Ikväll är jag hemma själv vilket ska bli härligt. Ska kanske spela lite wii, Mario såklart!! Sedan är det ju bl.a Idol ikväll..

Nu ska jag nog vila lite, är lite trött. Senare ska jag gå en promenad med Liffe som ska bli skön!

/Mindy

Inga kommentarer: