lördag 5 september 2009

Nationskväll

Hej! Regnet bara ööööser ner! Skönt att ligga nerbäddad i sängen då och bara höra smattret utanför..

Igår var jag en nationskväll på Kalmars Nation där dem hade det sötaste bandet som spelade livemusik för oss. De var riktigt grymma och jag njöt av varje sekund jag var där med min nya klass! Innan vi gick dit hade vi varit hos en tjej i klassen och förfestat lite. Efter någon timme skulle vi vidare till Sydskånskan men där var en sjuhelsikes kö så jag och Emilia som också bor i Malmö drog oss lite fint ur det hela och gick hela vägen till centralen. Det var mycket längre än vad jag trodde att det skulle vara!

Idag blir det ingen sittning för min del. Tydligen så blev inte de som anmälde sig i tisdags anmälda så vi fick bara komma på eftersläppet vid 22. Lite sent att komma in då kan jag tycka om man inte bor i Lund. Det snackades om en förfest o så också men jag vetekatten om jag är så sugen.. Finns andra fester ikväll :)

/Mindy

1 kommentar:

Sofie sa...

Åh, tack gumman! <3
Ja, det är Capio jag vill till. Jo...jag behöver en förändring. Och jag behöver mer hjälp. Då räcker inte dagvården tyvärr.
Kraaam!