lördag 19 september 2009

Tråkig kväll

Vad ska jag säga? No more drinking for me på ett tag. Varit superbakis hela dagen och mått riktigt kasst. Både för det ena och det andra, behöver ju inte gå in på detaljer men jag känner att jag inte klarar av dricka på ett tag.

Lördag idag vilket innebär godis. Har inte njutit av det alls, var mycket mycket mer sugen igår på att äta godis. Så skulle nog bytt dag. Men men.

Har slöat idag i sängen, ätit kebab och spelat lite dator. Körde iväg baby till en kväll med jobbkompisarna. Nu är jag hemma igen. Som jag skrivit innan så skulle jag gått ut ikväll men eftersom jag inte mått bra så har det inte funnits i mina tankar någonstans.

Jag riktigt lider här hemma nu, allting är supertrist och jag är inte det minsta trött någonstans. Det hade verkligen varit skönt att somna.. Vet inte om jag ska gå ut och ta en promenad eller om jag ska vara inne. Det är lite mörkt ute nu och vet inte om jag kommer tröttna snabbt och vilja gå hem.. Men samtidigt är det tråkigt hemma. Svårt.

Blääääääääää. Hatar sådana här kvällar. Det kändes så himla rätt att inte gå ut och det ångrar jag inte men däremot ville jag inte ha en sånhär tråkiskväll. Är inte sugen på att göra någonting alls.

Ska berätta en rolig nyhet för er så snart jag fått veta mera om det.. Hihi. Vill inte avslöja för mycket innan jag vet någonting om det.

/Mindy

Inga kommentarer: