måndag 7 september 2009

Inget Lund om en stund för moi

Velig som jag är har jag ännu en gång ändrat riktning.... Jag valde att inte plugga vidare i Lund eftersom jag inte känner mig mogen till det. Jag kan inte på rak arm säga vad det är som känns fel men det är en ihållande känsla i magen som fick mig att välja att inte gå. Jag är inte klar i mitt tillfrisknande av mig själv och då vill jag inte hoppa på en tung utbildning som jag känner att jag inte kan klara av.

Istället tänkte jag hitta ett jobb så jag kan jobba ett år och sedan ut och resa. Sen, om nånna år kanske det blir plugg istället, då är jag förhoppningsvis mer redo för det..

Idag lämnade jag tillbaka min kurslitteratur och sedan tog jag en fika med Linn som också befann sig i Lund. Trevligt värre :) Jag har redan sökt några jobb idag så jag hoppas verkligen det går vägen!

/Mindy

1 kommentar:

Zsaza sa...

Tror det var ett väldigt klokt beslut av dig.. Tog själv samma beslut för några veckor sedan angående utbildningen jag hade kommit in på.

Det är bättre att vänta tills man mår bra och är frisk.

Kram