onsdag 16 september 2009

Kul dag

Det var trevligt igår på promenaden. Väldigt kyligt på sina ställen men ändå helt ok. Idag har det inte blivit någon promenad men jag har däremot varit och gått omkring på Entré med pappa i några timmar samt testat massa kläder så det får duga som dagens motion :)

Annars har jag städat lite på mitt rum. Inte jättemycket men ändå lite så att det syns. När jag vaknade imorse vid kl. 9 så kändes det som om någon smockade mig, så fruktansvärt trött var jag. Så efter frukosten så gick jag och la mig igen och sov till efter ett någon gång. Då gick jag upp och började småpyssla med lite olika saker så att jag skulle bli hungrig på en sen lunch. Det tog tid att bli sugen men när jag kommit på att jag ville till Entré så var jag ju tvungen att äta innan så det var bara att äta. Så det gjorde jag.

Nu ikväll ska jag nog iväg till baby då Mallan inte mådde så bra. Jag rådde henne till att stanna hemma istället för att kämpa sig hit. Då är det roligare att ses när man är helt frisk och utvilad :) Imorgon ska jag träffa Liffe på kvällen, på fredag fest, lördag utgång. Så nu är denna veckan fixad med aktiviteter också. Skönt.

Nu är det paus i Idol så jag ska passa på att göra lite gottigt te som blir lagom drickvänligt till kvällsmelliset :)

/Mindy

Inga kommentarer: