torsdag 17 september 2009

Fin kväll

Nice kväll hos Linn. Vi gick en skön promenad och snackade om massa saker och sedan gjorde vi te och såg på en tjejig film med Alicia Silverstone som heter Clueless. Den är nog från 90-talet om man utgår från deras klädsel och stil samt mobiltelefoner o så. Liiite trist eftersom det blev lite halvtöntigt. Det kunde gärna varit heltöntigt om det ska vara en sådan film haha.

Jag såg ett par Uggsliknande skor igår som verkar mysiga. Vill åka och kolla på dem! hehe. Har aldrig tyckt om den sortens skor annars men de ser faktiskt väldigt mysiga ut, så we'll see..

Annars då? Jo, jag sköter mitt fina matschema bra förutom idag då jag blev ledsen o så. Inget godis eller onyttigt annars, detta är min 10.e dag utan godis! Åt i lördags, men det är tillåtet med lördagsgodis. Så tio dagar utan godis i veckorna i fre/sön. Woho! Känner mig rätt duktig ;)

/Mindy

Inga kommentarer: