onsdag 2 september 2009

Plugg istället

Såhär är det, jag hoppade av IDUN för att börja på beteendevetenskapen i Lund istället.. det var för tråkigt och man gjorde ingenting på IDUN och jag tröttnade väldigt snabbt. Nu går jag i öppenvård istället och har mina samtal på det viset istället.

Igår var min första dag och det var lääääskigt. Jag kände mig yngst. De var schyssta människor i min klass, vilket såklart är bra :) 434 sökande, så jag har mig själv att tacka att jag kom in! Det känns bra.

/Mindy

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar vara lite förvirrad som inte riktigt vet vad du ska göra. Vad hade du gjort om en enda person inte hade passat dig? Lite ego.

Mindy sa...

Haha vad är det med dig alltså? Förstår inte vad du menar om inte en person hade passat? Jag är supernöjd med mina vänner och mitt val :) Sluta lägg ner din sura energi här och stick eftersom du bara klagar ;)

Anonym sa...

Var inte så säker på att alla dom som du har runt omkring dig är dina vänner.

Anna sa...

Idiot som kommenterade här ovanför! Låt Mindy leva sitt liv, och lägg tid på att bry dig om ditt eget liv istället.

Så patetiskt att kommentera anonymt dessutom!