söndag 27 september 2009

Min lördag

Tjenare!

Igår var det en omtumlande dag. Den började i ren kataf*uckingstrof (Som Kishty sa!). Det höll i sig ett tag. Sedan var det ett barndop av Cleo som är 3 månader gammal. Söt var hon!
Började må dåligt där inne med alla småbarn och alla überdüber unga mammor som snackar som om de vore 14. Det är riktigt b.

Sedan så åkte jag hem till Linn för en tjejkväll med trerätters middag som var superb! Efter det lekte vi, eller det var en pristävling! Alla fick pris så det var schysst. Roligt med något sådant man inte gör varje dag! Sedan funderade vi på om vi skulle gå ut eller stanna hemma och se film. Jag kände enbart för att stanna hemma och se film tills något i mig bara ändrades och jag tänkte att det kanske kan bli skoj. Och det blev det. Dock inte mycket folk alls på Mejeriet i Lund men jag träffade mina klasskompisar från universitetet, de jag hängde med där så vi bytte nummer och så så vi ska nog ses någon gång framöver :) Hade jättekul när jag dansade med mina vänner. Det kändes som om att det var Vi och skit i resten. Alla är så himla snälla!

Snart, om fem minuter faktiskt, så ska jag ut och gå med Malin. Skönt det. Denna veckan är jag ledig så det är riktigt nice! Ska börja ta på mig hikingkläder nu!

/Mindy

Inga kommentarer: