torsdag 3 september 2009

Bildinlägg

Tänkte pigga upp er trista kväll med en massa bilder! Kul va!

Jag & Linn hemma hos Elin

Det var rätt kyligt, därav koftorna som vi fick låna!

I bilen med baby påväg till bion i fredags, solen var mycket fin

Köpte en massa teer idag! Fick ett ryck när jag låg i sängen och ville handla något och kom på att vi hade slut på te (nästan) så jag cyklade och köpte! Nu har vi Blue Fruit, Strawberry, Vanilla, Green Tea Citrus, Peach & Mango och Forest Fruit i skåpet! Det finns även lite annat, en massa Earl Greyteer samt Tahiti och någon mer grön te, Citruste och Red tea. Smaskigt!


Mamma och jag testar Vanilla! Det luktar himmelskt! Smakade nyss och det är riktigt gott, perfekt höstmyste!

Jag idag

En ny klänningssak från Bik Bok jag köpte på Nova Lund i tisdags!

Kjolen på klänningen

Höstterminens kurslitteratur som gick på 2100 kr!

Ha en trevlig torsdagskväll, hösten är på ingång känns det som. Idag har det ju regnat och blåst som tusan!

/Mindy

1 kommentar:

Linn sa...

Hihi, så fin du är i dina nya kläder! Verkligen toppenfina :) Allt ditt nya te bara bäddar ju för en riktig te-myskväll!