måndag 14 september 2009

Wiiiiiiiiii

Hejsan!

Igår spelade jag min allra första pokerturnering! Jag lärde mig för andra gången hur man spelade och jag kom tvåa av åtta personer! Så jag blev riktigt glad och nöjd. Jag har inte vågat spela förut eftersom jag inte trott att jag kunnat så det var en bra upplevelse för framtida spel.

I lördags var jag i bokskogen och gick en mil på kvällen med pannlampa och ficklampa. Spännande va? Det var riktigt härligt att gå så sent på kvällen.

Jag har klarat min första nyttiga vecka alldeles ypperligt och jag känner mig mycket nöjd! Nu är det en ny vecka med nya tag och utmaningar.

Imorgon ska jag till IDUN för samtal. Jag tror att jag gått över till att bara ha ett samtal i veckan nu minsann!

Ikväll åker jag hem igen, och med mig tar jag tvspelet Wiiiiiii med Mariospel, wiiiiiiiie! Nu ska det spelas minsann!

/Mindy

Inga kommentarer: