söndag 20 september 2009

Jag ska börja jobba imorgon!

Jag ville inte jinxa vad jag fick veta igår så därför sa jag inget men nu fick jag ett samtal till om att jag ska jobba måndag-fredag i Gbg eller i Växjö. Det är då jobbet som ålderskontrollant där man ska försöka att köpa ut cigg eller öl utan att visa legg. Sedan skriver man rapporter om det. Man åker två och två, sover på hotell.

Det verkar helläskigt nu när jag har fått det, jag är jättenervös! Imorgon ska vi dessutom mötas upp kl. 06:15 i Lomma. Det är lite väl tidigt om jag får säga det själv men ska vi åka till kanske Gbg så måste vi köra ett par timmar. Så det blir att packa väskan och sticka imorgon! Är hemma igen på fredag. Så det blir ingen vidare uppdatering i veckan eftersom jag antagligen inte kommer att ha tillgång till internet. Eller jag kanske kan ta med datorn? Jo det gör jag ju såklart! I vilket fall som helst så kommer jag att blogga innan jag sticker imorgon.

Aaah hur nervös får man lov att vara! :(

/Mindy

1 kommentar:

Rich sa...

skaffa mobilt bredband (Y) : )