söndag 20 januari 2008

Another healthy day

Känner mig ohälsosamt nyttig denna helgen. Vet faktiskt inte varför det får mig att må lite dåligt, men jag mår alltid lite kasst av att vara för nyttig och inte göra nåt dumt. Det låter nog jätteknäppt men så är det. Åt inte ens lördagsgodis :'( (fast åt i fredags, men schhh).

Idag vaknade jag iaf väldigt tidigt och började plugga med en gång. Efter pluggningen gick jag en promenad i snabb fart i lite mer än en timme. Sen åt jag gröt. Efter det åkte jag och tränade ett riktigt bra pass med Linn. Båda var väldigt duktiga idag och tog i så mycket vi kunde. Även uppvärmning och nedvärvning körde vi på som fan. Jag körde rodd som uppvärmning ! :)

Efter gym så blev det dusch såklart, sedan lite plugg till. Och nu är jag här och skriver. Ska bli riktigt, riktigt skönt att träffa kompisar imorgon och ha filmkväll och se O.C! Det är verkligen vad som behövs! Inte för att det är nåt "dumt" eller direkt onyttigt. Men jag är inte isolerad med mina läxböcker där iaf :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, det låter ju bra :) Själv sitter man och äter wienerbröd och väntar på att jobbdagen ska ta slut (snaart nu!). Känner mig också nyttig 8) Men, ja, för lite träning för mig denna veckan. Ska bli bättring nästa! Och ja, det ska bli gött att träffa folk (dig) efter en osocial helg :) Såja, färdigt, det blev ju en äkta Axl (lång kommentar) :P

Svenska Punktabs sa...

jag vet precis hur du känner mini dinidiels! har du varit och grävt i min hjärna? hmm

Mindy sa...

Axl: Haha, ja, det ska bli skönt att koppla av lite i gott sällskap! Snabbt du svarade :)

Bebis: Mja, gräver ofta din hjärna vetu ;P

Anonym sa...

Haha, jaja, vi var duktiga :) Film ska bli väligt kul!