söndag 6 januari 2008

Nice day



Min dag har ägnats åt väldigt nyttiga saker:



  • Städat mina rum & rensat bort onödigt skräp

  • Satt upp mina nya (om än liite barnsliga) tavlor

  • Tagit en uppfriskande långpromenad vid havet

  • Tagit hand om mina små fötter och gett dem en massa behandlingar, nu är dem lika, om än inte lenare än en babygump :D

  • Lagt in mina tidningar i bokhyllan i ordning

  • Sorterat ur några av mina påsar & väskor med saker (lite kvar :( )

  • Smörjt in hela mig själv med goddoftande Multi-Active Care Lotion, som senare fylldes på av en annan gudomligt doftande body butter

  • Sett klart Talk to me-serien med mami (icke så nyttig kanske)

  • Ätit bra!(Woho)
  • Bytt lampor i mitt rum så nu ser jag också ;)

Såhär ser ena väggen ut nu när jag satt upp mina tavlor :)

Inga kommentarer: