torsdag 10 januari 2008

Tired

Igår kom jag hem relativt sent och var väldigt trött så blev ingen uppdatering. Läste väldigt mycket i min bok och nu är det mindre än 100 sidor kvar och väldigt spännande!

Idag har vi börjar en ny kurs och den verka reko. Längre mattelektion var inte heller fel då man inte har tråkigt när man är mitt uppe bland talen (inte jag iaf). Hudvården var skön, fick en hel ansiktsbehandling inkl. 3 massager.

Efter skolan tränade jag med Linn på gym. Hoppas detta kommer ge nåt. Känner redan att det ger iofs, men att det kommer att fortsätta att ge något. Jag smyghöjde en vikt när Linn inte såg så hon smygtränade, tyvärr upptäckte hon det. Inte så konstigt iofs, det blev rätt tungt!

Imorgon är det fredag, thank God! (or me). Inga planer än så länge men det ska väl gå att ordna. På lördag har Linn kalas :D Wie! Jag ska förmodligen hjälpa till att handla och jag ska definitivt hjälpa till att göra pizzorna! Det kommer att blir väldigt roligt! Efter det är tanken att jag & Axl ska se O.C. och sedan åka skridsko. Hoppas att inget kommer i vägen eller gör så att det inte blir av. Jag kommer säkert bli jättetrött och somna :(

Imorgon har vi prov, i Word. Det kommer nog gå bra hoppas jag :) Övade lite nyss, inga svårigheter än så länge. Allt man behöver göra är i princip att trycka på format varje gång man ska ändra nåt ;P

Njae, nu ska jag återgå till nåt annat än detta!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en mysig lördag :)
Lycka till på provet för hoppas att det går bra. :)

Anonym sa...

Haha! Joo, det var ju svårt att märka att du hade höjt! ;)

Axe sa...

Ser verkligen fram emot denna helg! Inget jobb och massa kul grejer på g :D