tisdag 15 januari 2008

It's been a long, interesting day

Idag har jag haft en helcrazy dag med mig själv. Det var längesedan jag bara struntade i mina s.k. "plikter" (som att studera t.ex.) och bara göra som jag vill. Jag har sjungit väldigt mycket idag, tillslut blev det mest kraxande efter X antal höga toner. Jag bjöd på mig själv när jag studsade runt i vardagsrummet och en dam gick förbi, stannade, glodde och gick. Det var nog det roligaste som hänt henne sen ett par dagar, hehe.

Jag såg tre Grey's-avsnitt eftersom jag missat lite. Ugly Betty och Vänner sågs också. Delar av Gynnings program såg jag också. I pauserna mimade jag lite härliga 80-talslåtar med Style, the Clash bl.a.

Räknade förresten några mattetal när jag tänker efter. Jag har varvat mina små upptåg med 5 glas te i olika smaker. Idag testade jag Green Tea Citrus, Tropical Tea, Strawberry Tea, Peach & Mango Tea, och Yellow Label tea. Sen åt jag lite vitkål och en morot. Gick förresten en långpromenad by myself innan också för att rensa lite tankar. Eftersom jag gick väldigt, väldigt snabbt blev jag lite svett på ryggen (tro det eller ej!!) och tog en härlig dusch när jag kom hem. Sen smörjde jag in mig med Swis a Beauty body butter. Jag är ju nästan hälsan själv (med betoning på nästan)!

NU vet ni nästan allt om min dag. Nästan. Jag läste ut "Läppstiftsdjungel" skriven av Candace Bushnell (hon som skrev Sex & the City ni vet). Den var helt ok.

Var i skolan också, hela dagen. Lät kanske inte som det i texten jag skrivit. Men det va jag.

Åh, ja. Inom kort skriver jag nog lite om det som betyder mest för mig. So just keep on reading this shit!

/Mindy

4 kommentarer:

Axe sa...

Keep reading? Jo, min muspekare glider nästan helt automatiskt till länken till din blogg varje gång jag sätter mig vid datorn. Lite läskigt faktiskt, men det finns iaf ingen risk att missa något ;)

Nämnde jag att Lipstick Jungle börjar gå som TV-serie i USA inom nån månad? Ödet!

Mindy sa...

Haha, det e bra det ;)

Yes you did. Lär ju dröja innan den kommer hit dock.

Svenska Punktabs sa...

vitt te är tydligen det nyttigaste, testat? smakar inte så mycket bara.. men åtnjutningen av att vara nyttig blir ju enorm (ju närmre svart te man kommer desto mer behandlat är det och ju mindre nyttigt är det. fast te är aldrig onyttigt. te är BARA nyttigt) läste det i en tidning

Mindy sa...

jag har en hel kartong med vitt te, är inte så förtjust i det bara.