söndag 13 januari 2008

Härlig helg!

Oj vilken trevlig helg som har varit!

I fredags kom Magoo hit på filmmys, vi såg Joshua och den var creepy men ändå bra! Sedan efter det gick vi en liten sväng till busshållsplatsen (inte min utan några busshållsplatser ifrån min) :)

Igår hjälpte jag Linn med hennes "kalas". Vi handlade in viktiga ingredienser och saker som skulle behövas. Vi gjorde pizza, sallad och välkomstdrinkar innan alla kom och vi skrev en massa lappar till lapp-leken och lappar till en annan lek där man ska sjunga en låt med artisten/artisterna på lappen så snabbt som möjligt o de andra ska gissa.

När gästerna kommit så åt vi pizza, spelade Buzz Hollywood-spel, lappleken, kändis+sjunga-leken och körde sanning & konsekvens med en kortlek, den elaka varianten som inte var så farligt elak ändå. Efteråt blev det en massa snack innan jag följde med Axl hem efter två någon gång för en OC-natt.

OC är min favvoserie som tyvärr slutat. Vi såg från början och såg 8 avsnitt. Jag somnade iofs efter fyra avsnitt så jag ska kolla på dem nu om en stund kanske :) Jag fick ett mysigt täcke som vi delade en stund innan det blev för varmt.

Idag åkte jag skridsko med Axl, Linn & ChrisKockums :) Det var jätteroligt! Och ja, några ramlade, det var jag & Chris. Vi vågar ta i lite mer ;) Efter skridskoåkandet så åkte alla fyra till gymmet för att träna. En aktiv dag med andra ord.

Nu är jag helt slut efter dusch & middag så ska nog slappa lite framför OC :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha verkar som en riktigt rolig helg ja :)
Synd att Oc slutade jag som nyss skulle börja kolla på det :)

Anonym sa...

En mycket trevligt helg! Tack för hjälpen förresten :)

Axe sa...

Japp, superb helg :) Kommer sova gott efter dagens gympass!