fredag 25 januari 2008

Thank God...

Idag tänkte jag vara positiv och skriva att jag faktiskt överlevde gårdagen fast det i vissa stunder inte alls kändes så och att jag inte fick kräksjukan. (Jag hade fått för mycket och dessutom blandat starka mediciner, som sagt, jag tål inte så mkt, inte detta heller!).

Ja, nu väntar ni på ett MEN, och här är det, MEN!

Varför? Snälla rara söta korkade människor, sluta vara så förbaskat äckelfega! Kom inte o snacka med mig om saker om din "bästa" vän och spring inte sedan och pussa personen på tårna efter att personen sprungit ett maraton på lögner och ursäkter, DON'T!

Snälla, var inte så falsk, att du personligen säger till mig vad du tycker och tänker men sedan märker man av annat? Vad är det, tror du att jag ska lita på dig i fortsättningen? Du behöver inte tänka på svaret, det vet du bäst själv.

Ni vet vilka ni är..

Postitiv, jag? Hehe. Sovsäckerna är iaf tvättade tills imorgon, woho!

Axlito kom över för att "passa mig" som mamma så fint uttryckte det igår. Med sig hade han O.C.! Ibland blir jag glad, mycket glad! Tack.

Efter skolan idag körde jag ett mördarpass med mig själv på gymmet. Sjukt skönt. (kan misstolkas).

Nu ska jag återgå till min kära mamma och se klart Let's Dance, Linda är min favorit, vilken är din? (Linn blir det väl jag frågar här 8-) )

3 kommentarer:

Axe sa...

@ näst-näst sista stycket: Vassego, nöjet är på min sida :)

@ näst sista stycket: LOL

Nighty night!

Goth sa...

Nu hoppas inte jag att jag är en av de korkade människorna men jag vill ändå säga att det är underbart att se dig put it all out there! Härligt att se denna sida av dig =)! Nice Mindy

Mindy sa...

Du är inte en av de korkade människorna