lördag 19 januari 2008

Nyttodag

Eftersom jag inte mådde kalas igår har jag tagit det väldigt lugnt idag. Klippte mig som bestämt vid halv tolv idag :)

Sedan har jag pluggat historia och matte. Matten har jag jobbat ifatt det jag legat efter lektionerna (kan vara så att jag är lite seg ibland och inte riktigt gör det jag ska på lektionstid..). Det känns i varje fall väldigt skönt nu!


Har gått en promenad med Linn också (borde kanske vilat..). Den var i varje fall väldigt skön!

Eftersom jag bestämt igår (efter att jag mådde kasst) att jag skulle ta det lugnt idag så ska jag snart börja se Gossip Girl för att vila lite :) Hoppas den är så bra som jag hoppas!

Igår förresten var sämsta dagen på länge! Verkligen allt som kan gå dåligt & snett gick verkligen dåligt & snett med råge! USCH! Kan inte skriva hela historien här, det skulle ta väääldigt stor plats. Dagen slutade inte bra med grym huvudvärk som jag hade när jag skulle somna. Det enda som var bra var i princip promenaden med Linn & när vi såg Let's Dance tillsammans.

Inga kommentarer: