torsdag 3 januari 2008

Congratz Linn & Lucas!

Nu har jag lagt ut mina nyårsbilder på bilddagboken, och Axl's också.

Idag fyller Linn & Lucas år så jag åkte dit en sväng för att överlämna kaka & presenter. Vi spelade Buzz med Hollywood-frågorna, jag kan ju inte direkt säga att jag vann men det var mycket underhållande! Hann spela lite på Linns mobil också innan jag blev hemskjutsad :)

Imorgon är det doktor och Ullared som gäller, woho! Ska upp så tidigt som sju. Meep :(

Med denhär lilla filuren ska jag åka bort med imorgon, det är samma filur som fyller 18 idag! Grattis :)


På lördag kanske jag ska leka med mamma på dagen, shoppa lite grejer till mitt rum och se filmer vi spelat in. På kvällen hoppa sjag att Linn fulländar det hon tänk då det är en trevlig plan!

Annars så åkte Jimsepimse hem idag. Även om det var rätt mycket sura och ledsna miner, tårar och besvikelser så var det tråkigt. I hope we will be better to behave in the future!

Satt & tänkte lite på förhållanden ikväll. Eftersom jag inte är i ett så ser jag nästan bara fördelar med att vara ihop med någon för att det ser så mysigt ut. Jag vet att det kan vara det. Sen kom jag på hur äckligt jobbigt det blir om man inte sköter sitt förhållande, hur dåligt man kan må och allt sånt. Men jag kom fram till att om jag får ett förhållande så som dem hade i WE OWN THE NIGHT så ska jag inte tacka nä till det. Annars så klarar jag mig GANSKA bra själv. Lite ensamt då och då iofs, men så är det :) Mina kompisar brukar för det mesta fylla ut mina tomrum.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Linn och Lucas i alla fall.
Hmm var det spelet Buzz roligt ? :)
Verkade som om du hade en väldigt trevlig nyår där :P

Mindy sa...

Ja Buzz var jätteskojigt!

jo, nyår var trevligt o bra :) hoppas att ditt nyår också var trevligt!

Anonym sa...

Tack så mycket! :D

Anonym sa...

you were hot that day ;)