lördag 5 januari 2008

Mindy på hal is

Bokstavligen talat (rubriken alltså). Det är blankis (BLANK ... IS...) ÖVERALLT och jag hade tagit den sista aluminiumfolien till att slå in Linns födelsedagskaka så idag när mamma skulle packa in vår kleftiko så hade hon ingen folie. Då fick jag gå till affären, eller glida rättare skrivit. Det var ganska skoj. När jag hade medvind och det blåste rejält så gled jag fram utan att gå själv, smidigt!
Show me what it's like
To be the last one standing
And teach me wrong from right
And I'll show you what I can be
Say it for me Say it to me
And I'll leave this life behind me
Say it if it's worth saving me
Heaven's gates won't open up for me
With these broken wings I'm fallin'

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är rättså bra mycket is därute snart måste jag ochså gå ut i det. :)
Fin låt där faktiskt :)

Axe sa...

Nyss hemcyklad från jobb kan jag intyga att det verkligen är halt! Fast snön hjälper friktionen en hel del...

Och, ja, det är en fin sång. But consider yourself busted, vad gäller låtskrivaren :P

Mindy sa...

jag sa inge tom att JAG skrev den. om jag skriver nåt skryter jag självklart och skriver mitt namn över hela inlägget :D nämen, nä. Nickelback. men jag identifierar mig med texten. IT'S ME THEY ARE SINGIN' ABOUT :'(

Axe sa...

Nej, du claimade onekligen ingen credit. Så det är luungt :D