måndag 7 januari 2008

Busy day

Jag lånade mina skolböcker som jag måste läsa, en från Emile Zola och en från Virginia Woolf. När jag ändå var i bibblan kunde jag lika gärna kolla liiiite till.. Och så blev det två 500-sidorsböcker till. Har en månad på mig att läsa 1627 sidor ;)

Jag hämtade ut min spruta och gick och tog den. Det gjorde sviiiinont! Min arm värkte resten av dagen.

Sedan tränade jag med Linn :) Det gick bra idag! Brukar inte gå dåligt men det gick extra bra idag!

Hemma så duschade jag och avslutade min hårkur, YES! Sedan så såg jag lite tv och läste i en av mina nylånade böcker, dock inte den som har med skola att göra.

Städning av skrivbordet har jag ägnat den senaste timmen åt. Kunde slänga en rejäl bunt med papper och annat skräp. När jag är hemma längre perioder ägnar jag tillslut endel tid åt att fixa iordning mina rum genom att rensa och städa. Jag har en logisk förklaring till detta fenomen.. När jag går i skolan är jag upptagen mycket och spenderar inte lika mycket tid i mina rum, men när jag har lov spenderar jag rätt mycket tid i mina rum ibland och tröttnar därför på att det ser ut som skit och tar därför hand om röran för att kunna trivas bättre.

I've been a good girl today :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jävlar! Skulle tagit mig c.a 2 år att läsa så många sidor.
Synd att din arm värkte efteråt.