tisdag 22 januari 2008

Great

Filmen vi såg heter Gone Baby Gone och den var en hit! Inte ofta vi prickar in bra filmer men igår lyckades vi allt :) Bio imorgon också, Pingpongkungen heter den nog!

O.C. var lika underbart som alltid! Myspys :) Imorse åt vi frukost framför O.C. i pyjamas/myskläder, som säkert många vet är det något jag älskar. (vi är Axl & jag, för er som inte riktigt hänger med).

Blev styrketräning med Linn trots allt, samvetet tog över förnuftet om att plugga på den tiden istället. Men hey! Jag har läst mina anteckningar ett antal gånger nu och har läst texten en gång idag (och flera ggr i helgen), I'll be fine! Hoppas jag :(

Huvudet & magen krånglar mer än mest just nu. Får vila, kanske sova (ja, klockan är bara 20:14) för att jag ska må bra imorgon. Men då kan jag ju inte plugga. Hrmpf!

Btw, ska va tyst. Reaallly quiet! I'm SO sorry :( (syftar på mitt tröttsnackande som vissa ibland måste uthärda)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mm, det var en bra film igår som ledde till intressanta diskussioner. Hoppas ditt prov går bra, det är du värd efter pluggandet :) Krya på dig!

Axe sa...

Jag är helt övertygad om att provet kommer att gå bra!

Tröttsnackande är bara trevligt. Antingen underhålls man eller om man inte vill lyssna så somnar man :)

OC-mys får Big Thumbs Up från Axl :D