tisdag 8 januari 2008

Cosy girl is here

Yeah, and that's me. Sitting here in a loose ponytail and my PJ's on and with my sweet little kittycat in my lap.

Två lektioner erbjöd skoldagen vilket var trevligt, började med projektarbete idag och jag känner verkligen att jag är way to omogen för att göra sådana saker redan. Me don't want :(

Drt första jag gjorde när jag kom hem var att bädda ner mig i soffan i vardagsrummet vilket jag aldrig någonsin gör annars och jag somnade på fem röda och vaknade sedan fastklistrad med ansiktet i skinnet i soffan eftersom jag nyss tagit ansiktscréme innan jag somnade. Nice. Vaknade dessutom av telefonen, ibland hatar jag verkligen de där ringande små helvetena..

Mamma gav mig en och en halv morot innan så det blir nog ingen kvällsmat. Sköljde ner dem med lite green tea. Bra middag? Oh yeah. Kommer somna vrålhungrig. Fick nytt te av Malin idag påskriv om te. Ett Yogi-te som är mycket speciellt med smak av många olika rötter och örter och sådana nyttiga grejor. Söt-lakrits ska utgöra den mesta av smaken men jag tycker att kanelen har överhanden-, gott men starkt! Fick en väldigt godluktande handcréme också, TACK! Det var juklappar, if someone undrar.

Varför visar dem typ massor med bra grejer på tv idag? Och varför började de sända om Grey´s Anatomy nu? Varför är jag tvungen att se allt? Varför? Nä, spelar in filmerna, he he he 8-) Hoppade över att se O.C!!!!! Fick abstinens men jag höll mig, everything for you!

Jag vet att jag låter som en tv-junkie här, men så är faktiskt inte fallet. Bara lite, tiny winy.. Hatar egentligen att se tv, jag blir trött och jag börjar tänka på en massa onödiga grejer jag aldrig skulle tänkt på annars och jag får myror i brallan. Pyjamasbrallan då alltså. Nä, nu slutar jag skriva och återgår till mitt härliga Di Leva-lyssnande, have a nice som min mami alltid säger!

6 kommentarer:

Anonym sa...

:D låter imba duuui

Anonym sa...

Haha kan tänka mig att det var irriterande med att vara fast klistrad till soffan.
Och ja telefonerna ringer typ alltid på ett dålig tillfälle.

:)

Svenska Punktabs sa...

Telefonen ringer alltid när det är hockey på tv :(

Axe sa...

Mitt mellanmål idag var också fint: mörk choklad, s.k. specialflingor och kaffe. Riktigt gott :D Kanske inte ultimat hälsomässigt, men någorlunda näringsrikt...

TV-serier är roligt :D Fast det är jobbigt att faktiskt följa dem på TV. Jag tror inte du behöver oroa dig för att stämplas som TV-junkie, den rollen tar jag på mig. Svårt att undvika då man regelbundet laddar ner avsnitt av 30 olika serier i veckan (före strejken, iaf)! Låter lide sjukt nu när jag skriver det :P

Nästa TV-projekt ser jag särskilt fram emot: OC, here I come :D

Anonym sa...

Haha! Du är ball du :D

Mindy sa...

Wie mina små kommentarssötnosar, Mindy ger er en kram :)