fredag 15 augusti 2008

.

Jahapp där ser man, designen på layouten är ändrad, skoj! Inte min blogg då, men utan för oss som bloggar.

Gym med Linn igår ja, sedan hämtade jag Malin och vi åkte för att lösa in några av mina checkar och sedan hämtade vi mitt körkort på posten. Vi uppdaterade varandra om diverse viktiga saker som hänt sedan sist.

Sedan blev det middag i stan, blev entrecotê med pommes, persiljesmör (usch) och någon rödvinssås tror jag det var. Smakade sådär, hatar senigt och fettigt kött! Åkte sedan till Svedala och mja. I'll stop it there.

Första KB-besöket med Linn

Idag, eftermiddag, ikväll! Käka med Piffen på Malmöfestivalen i eftermiddag, sedan ska vi gå ut och jag ser fram emot det något så enormt. Sitter redan i partykläderna och funderar på vilka skor som funkar bäst. Funderar på att träffa någon nu på dagen men vet inte om jag är pigg nog. Vi får se :)

Mina funderingar slutade vara funderingar och jag är mer medveten om allt nu, hehe. Så behöver inte bli ett flummigt inlägg. Just det ja, fredag idag och jag har skött mig hela veckan! Grattis till mig =) Ska nog snart äta frukost, varit vaken ett tag nu.

Lägger in bilder senare från idag och ikväll, /Mindy

Inga kommentarer: