onsdag 13 augusti 2008

Oväntade vändningar

Sista dagen på jobbet är avklarad och just nu känns det helt ärligt lite tomt. Samtidigt har tomheten ersatts av något annat. Jag är så grymt, vet inte vad, fattar ingenting. Ogillar att inte ha full koll på situationen, eller när förutsättningarna helt plötsligt ändras. Valet och kvalet, orkar jag eller inte? Vill jag? Vill inte tänka på det för mycket heller då jag lovat mig själv att vara glad så mycket som möjligt.

Fick presenter och kort samt pengar idag. Pga klarat körkort, är så förvånad! Trodde inte att man fick saker när man klarat det så jag blev jätteglad. Hänger inte alls med längre, för en vecka sedan deppade jag ihop och nu har vinden vänt? Tack för stöd och uppvaktning, det gör mycket och såklart får man tillbaka, det lönar sig alltid att vara snäll!

En annan glad nyhet är att jag bestämde att mitt nya liv började ï måndags och det har gått mer än bra hittills. Är supernöjd. Enbart tre dagar som gått men det är ett steg i rätt riktning! Jag ska klara av detta!

Är jättetrött då jag sovit hur lite som helst de senaste dagarna. Förstår inte hur jag ändå har klarat det, trodde att jag var en sådan som ramlade ihop av utebliven sömn men jag förvånar mig själv ständigt :) Fast iofs vid halv tolv idag mådde jag riktigt, riktigt kasst. Kom väl igen då. Spelade lite basket igår, 21, det var skojigt att skjuta lite. Se ifall talangen är kvar. Känns ju att det var ett tag sedan, men spelar roll, det var iaf skojigt!

Stan idag med Linn, blev en t-shirt och en klänning. OBS! Inte svart!! Inte illa för att vara mig =) Sedan tog vi en promenad vid havet där vi höll på att blåsa bort. Alltid lika trevligt att ses =)

Malin kom hem idag och ringde innan, så imorgon ska vi ses en stund och uppdatera varandra vad som hänt. Innan dess är det gym med Linn tidigt på dagen.

Ögonlocken känns tunga. Ska sova snart. Fast vill ändå inte. Så mycket som hänt. På tre dagar. Wow. Blir flera tankar imorgon då jag förhoppningsvis är lite piggare. Natti!

/Mindy

Inga kommentarer: