tisdag 19 augusti 2008

First day

First day done and I'm tired. Slutade iofs 14:20 men ändå. Schemat verkar härligt hittills, innan de börjar ändra om. Ledig på torsdagar, do you guys get it, I'm totally free at thursdays!! :D How come may you ask? Jo, jag tog svenska C och historia B som individuellt val nu i trean så får läsa det hemma. That's just awesome. Veckans schema är härligt också, imorgon en lektion som slutar 09:50, torsdag ledig och fredag slutar jag hm, vid 14:00. Helt okej ändå. Två "sena" dagar i veckan, två rätt tidiga och en dag off, jag är nöjd!

Nu har det börjat igen..

Tyvärr kommer städerskan på torsdag när jag är hemma, snyft.. Men får väl hitta på något annat medans hon städar mina rum. Usch, så nonchalant det låter. Jag måste offra mig för att någon annan ska städa mina rum.. Jaja. Så kan det gå.

Kom hem tidigt idag då alltså, såg en film som heter Fever Pitch. Helt okej den också. Alla filmer slutar dock så sött. Ge mig lite tårdrypande, olyckliga slut! Livet är inte en dans på rosor och alla är inte så jäkla sockersöta in real life. Kanske ska ta och göra en jättebra film med jätteolyckligt slut som projektarbete, hehe. Oh no, I said it.. Projektarbete.

/Mindy

Inga kommentarer: