måndag 25 augusti 2008

Klar

Så, nu var jag klar med både projekt och företagandeuppgiften, kanske får fila på den lite innan fredag, och har läst psykologin. Vad nu då? Kanske får ta och ringa mamma och kolla om det blir middag ikväll, tror nog jag håller på att bli lite hungrig. Nehepp, hon svarar inte på någon av sina mobiler.

Vet ni vad? Jag har varit jätteglad nu på sistone! Hoppas ni märker det, för det känns hur bra som helst att inte bara gå omkring i ett töcken och knappt kunna le när jag är själv. För det är just när jag är själv som jag mår så riktigt dåligt. Ingen aning om varför men det är riktigt illa ibland. Nu kan jag iaf vara hemma själv utan att må dåligt :) Nästan all cred får en liten nykomling till vän som vänt uppochned på det mesta - på ett bra sätt!

Nu kommer någon hem, och jag tror bestämt att det kan vara mamma. Det är det! Så nu skriver jag hejdå bloggen. Nehepp, det var pappa.. Vad är det här, vart är mamma?! Jaja, nu beger jag mig mot köket iaf!

Inga kommentarer: