fredag 1 augusti 2008

Tired as hell

Ledig idag och imorgon, woho! Sen jobbar jag fem dagar i sträck! Vanlig arbetsintervall för de flesta, men mitt jobb är slitigt så man jobbar bara tre dagar i sträck så fem dagar lär suga musten ur mig rejält. Efter de fem dagarna har jag bara en dag kvar, det ska bli superskönt! =)

Igår var jag på tv, det kändes läskigt att se och höra mig själv! Jag förstår de människor som medverkar i olika program och filmer att de inte tittar på sig själva, det är helläskigt! Men men, nu är tvdebuten avklarad och jag gjorde inte bort mig så, hehe, bring on some more!

Det lär ju bli uppkörningen som närmar sig.. Fortf ett rätt långt tag kvar men idag är sista gången jag kan öva med mamma och pappa, sen blir det med körlärare (mamma och pappa ska på en tvåveckorssemester). På något sätt har jag svårare för att köra med främmande människor i främmande bilar så mja, även om mina föräldrar tycker att körkortet borde vara i säker hamn så känns det inte så för mig då jag måste bli lika säker på att köra i BMW:n med Micke. Puh! Jaja. Det kommer gå hur bra som helst!

Måste bli lite nyttigare numer, känner att jag inte riktigt mår så bra. Fast det gör jag! Men ändå inte. Hm, haha, det är klurigt dethär. Ska väl njuta av det sista av sommaren och sen verkligen ta tag i mig själv och alltihop.

Är så trött idag att jag inte kan komma på något jag vill göra. Sova hade ju varit skönt men då får jag ångest över att jag sover bort min lediga dag. Så mja, vad ska jag hitta på? Sola är för jobbigt och varmt nu, och bada har jag inte lust med. Att träffa någon är lite si sådär eftersom jag är kanontrött. Jaja. Vi får väl se!

Pappa fyller år idag, Niko också, grattis till er! Dani fyllde år igår, grattis till dig med =) Niko & Dani har fest/kalas idag, även pappa så får bli endel firande ikväll.

Ha en toppendag! /Mindy

1 kommentar:

Anonym sa...

very cool.