torsdag 21 augusti 2008

One trillion dollars

Gick promenad under bron idag, tänkte egentligen ta en riktig tänkarpromenad men jag fick med mig min iPod så blev mest sjungande så känner att jag har endel otänkta tankar i mig nu. Min mammas ord bränner lite i mig "unga tjejer idag måste alltid ha så mycket kontroll, bara släpp taget lite!", och jag känner ju mer jag tänker på det hur rätt hon faktiskt har. I mitt liv kretsar samma mål och tankar som för 8 år sedan. Det är kanske dags att släppa taget och bli fri från kontrollen, fri för att leva?

Vet att jag redan är påväg mot bättre vägar, accepterar saker nu jag aldrig skulle gjort innan. Acceptansen gör att jag känner mig friare, får lättare att andas. Du är den du gör dig till..

Limhamn för inhandlande av ansiktsvatten senare, och gym.

/Mindy

Inga kommentarer: