onsdag 20 augusti 2008

Ändrade planer

Blir ett nattligt inlägg innan det blir dags att nanna snart (?). Sov tre timmar innan vi skulle ut så är väl dessvärre inte så speciellt trött, men vad gör det när man är ledig dagen efter? :)

Blir inget inhandlande imorgon då min mami tycker att jag ska vänta lite och kolla med skolan om de betalar eftersom det nog kommer gå på några tusenlappar. Så jahapp, där sprack mina stan-planer. Blir kankse lite härligt mys hemma med film medans städtant/damen städar. Vill bara hålla mig undan.

Var sådär skoj ute, kände knappt igen artisterna eller deras låtar. Är nog för gammal för sådant där.. Även om medelåldern ändå inte var så låg, sorgligt men sant. Malin och Matilda käkade där medans jag stod över eftersom jag tog en halv vitlöksbaguette till middag (yes, jag äger på att äta rätt. Känns sisådär eftersom det är jag som är kostvetaren och hälsotjejen, jaja). Tyvärr nöjde sig inte min mage med det så jag och Matilda köpte lite sweeties :) När jag kom hem för en stund sedan åkte väl lite mindre bra grejer ned till magen för att stilla hungern. Ny dag imorgon!

Såhär var jag klädd, jeans Denim for girls, t-shirt & linne kommer jag inte ihåg, jacka Carlings och skor från New York

Havregrynsgröt med extra fibrer + linfrön till frukost, grönsakssoppa till lunch (blir lite vitlöksbröd till det med eftersom soppan är extremt energisnål), sen får vi se. Banan efter gymmet också! Middag borde och ska jag väl fixa ihop nåt om inte min mamma gjort nåt.

Märks att jag ätit dåligt idag pga av matsnack nu, hehe. Ska ta och krypa ned i myskläder och mysa ner mig i sängen nu.

/Mindy

Inga kommentarer: