torsdag 21 augusti 2008

Toppendag

Något har hänt med mig, jag är verkligen superstark på gymmet och har hur mycket energi som helst! Skulle kunnat träna mycket längre idag. Det fick kompenseras med en till promenad ikväll som var superskön. Lyssnade på någon låt och fick världens endorfinkick och svävade fram ett tag, hur skönt som helst! Riktigt bra dag idag.

Mami och jag handlade hem två flak energidryck åt mig och jag fyllde på mitt tuggummiförråd ytterliggare. Vi åt lax med wokgrönsaker och jag tog även ett halvt (min sista halva) vitlöksbröd. Lax är bland det bästa jag vet, vitlöksbröd också, Yummie. Bra dag, verkligen!

Ska vara jättetrött när jag ska sova idag, ska ha AT och då måste man vara jättetrött för att det ska fungera. Hoppas jag är lika energifylld imorgon! Kommer bli en kanondag :) Första riktiga skoldagen iofs.. Men slutar vid 14 så ska inte klaga. Nu börjar filmen jag ska se, ha det kalas!

/Mindy

Inga kommentarer: