onsdag 20 augusti 2008

Sec

Andra dagen gick fint, kollade runt lite om att få ett nytt kort till skolan så jag kan komma in (ironiskt egentligen). Får fixa det på fredag för fick inte tag på Nardin eller vad han hette och kolla det då eftersom att jag är ledig imorgon. Kollade idén om projektarbetet med min mentor och han verkar på så det blir nog det, jiho! Så imorgon tänkte jag åka in till stan för att köpa hem lite grejor, åtminstone titta på några, men jag vill såklart köpa med en gång, och sedan fixa lite i Limhamn när jag hoppar av där för att gå till gymmet senare på dagen. På så sätt behöver jag inte dras med städerskan. Men hon lär ju vara klar när jag sticker in till stan. Doh!


Jag nyvaken innan skolan

Ska in om ett tag förresten med Malin och Matilda för lite festival. Inget käk för mig idag, blir nog något hemma om min mage kan bli hungrig någon gång. Nu kom min brorsa med en mobil jag ska ha ett tag, min är full med SMS och annat och vill inte ta bort så hehe då får man skaffa en med större minne. Ska checka den nu!
/Mindy

Inga kommentarer: