söndag 17 augusti 2008

Making up my mind

Blev en skojig utekväll i fredags som började på ICE där vi träffade lite härligt folk. Sjöng Poison och det var uppskattat. Hade börjat fördrinka redan hemma för att få till en härlig känsla som kunde hålla i sig hela kvällen och det gjorde den. Tog någon drink som smakade äckel innan vi stack till KB.

Där snackade vi med folk hela kvällen/natten och det var trevligt att få agera någons drömtjej som var hämtad från en film. Tihi. Kul att du dessutom ville förstärka det hela med att försöka hångla upp mig innan jag gick, men det gick ju som det gick, haha! Träffade även Benji där och hans bror + flickvän. Vilken dunderkram :)

Malmöfestivalen har varit härlig, testat knäpp mat och gått på konserter. Igår såg jag bla. Alice in Videoland med Olle, vi hookade upp med min brorsas gäng väl på plats också. Efter en hel del blåmärken gick vi vidare mot Stortorget där vi träffade Benji, Frick &co. Olle kom inte in och försvann helt plötsligt så jag var kvar med dem.

Tränat med Linn idag, härligt. Gjorde om all min negativa energi till styrka så kände mig dunderstark. Hjälpte lite också. Så äckligt det kändes igår efter att få veta hur det egentligen låg till. Fast är iaf bra att veta. Och jag var inte helt oförberedd. Frågan är hur mycket jag egentligen bryr mig? Surprise me, babyface!

/Mindy

Inga kommentarer: