tisdag 19 augusti 2008

New idéas

Det är dethär bloggen är till för, plötsliga skrivlustar och viljan att få berätta något! Jag tror jag nyss (eller innan idag) kommit på det perfekta projektarbetet för mig! Det är praktiskt och myyyyycket bättre än idén om en träningsvideo (hehe, går ju träningsochhälsoprogram). Det är något jag verkligen tycker mycket om men inte tagit mig tid för, något som är roligt att göra och det kan man göra i några minuter eller flera timmar. Ni kan aldrig gissa vad det är men jag känner mig jättepirrig över idén som hjälptes fram av Linn på våran havspromenad. Ska bolla lite idéer med min mentor imorgon. This is going to be great!

Som jag skrev var jag ute med Linn innan, skönt! Har även filat ned mina långa naglar till lite mindre långa naglar. Men de är ändå långa. Undrar egentligen vad folk tycker om långa naglar? Ska de vara korta eller långa, äkta eller fejk? Jag gillar mina äkta långa för att de ser så fräscha ut. Välmanikyrerade ska dem vara! Med manikyr menas inte lösnaglar, för er som inte vet, utan det är sk. nagelvård..

Yummie

Nu ska jag återgå till min lilla nördiga vana att kolla lite avsnitt på webbtv som jag fastnat för och dricka grönt te.. De lägger upp ett avsnitt om dagen av mitt program och har nu ett till att se på innan det blir dags att nanna. En lektion imorgon som skrivet, way to go!

/Mindy

Inga kommentarer: